Jun. 12, 2013

Oj! Efter en kaotisk dag på jobbet så är jag hemma, har varit ute och sprungit och kört lite styrka men nu ligger jag hela död i sängen och ska snart sova! Jag har satt en gräns att efter 8 får jag sova. Och nu är klockan precis efter åtta så jag ska snart stänga mina ögon och sova några timmar innan man ska upp och öppna jobbet igen :) men dagarna går så fort så jag vet inte vart tiden tar vägen.. Men om 2 veckor kommer jag ju hem! Kan faktiskt säga att jag längtar lite även fast jag tror att det blir jobbigt att lämna det igen sen och börja om med all saknad. Men fixade jag det sist så måste jag väl göra det denna gång också :p

Nu måste jag sova :) god naaaaatt

Puss
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0