Jun. 23, 2013

Hemresan närmar sig och jag tycker det är super skönt! Även fast det är några få dagar och jag kommer ha fullt upp med att försöka hinna träffa alla så kommer det bli skönt! Min största prio är min släkt så jag ska försöka beta av alla på 3 små dagar plus att jag ska hinna ha kul på marknaden! Men den största prion går till lufsen! Han ska få mest av min tid med massa mys! Älskade lilla hjärtat. Honom Saknar jag mest.

Nu sitter jag och väntar på tåget mot jobbet och det är idag, måndag, onsdag och torsdag kvar på jobbschemat sen på torsdag kväll rullar vi hemåt med bussen. Otroligt skönt :)

Tisdag är det löning också och det behövs nu kan jag säga.

Tävling på klubben idag så denna dag kommer gå fort, plus att vi stänger 7! Jag ska försöka lägga ut mer bilder på allt vi gör och på hur fint allt är här :) men allt blir tyvärr sämre på kort än i verkligheten. Men ska göra så gott jag kan!

Puss på er
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0