Det var längesen

Dåligt uppdaterat här jag vet...
Har börjat blivit sjuk så nu såklart när träningen skulle sätta igång... Är jag inte piggare imorgon så antar jag att det blir träningsfritt igen.. Tycker inte alls om detta! Jag vill gymma men kroppen vill inte tydligen.

Var ut med fin fina tjejer igår, det var mycket roligt och kvällen avslutades med en fylleskype med Sophie som bara innehåll skratt i mängder! Hahaha

Imorgon ska pärlan besiktigas och vi får se hur det går denna gång! Aldrig fått en anmärkning så ja hur detta kommer gå får vi se imorgon :) jag uppdaterar er;) haha

Såg förövrigt paranormal activity 4 ikväll med empan och Tobbe! Äckligaste jag sett så jag antar att det blir sömnlöst inatt för jag kommer bra livrädd!

Puss och godnatt
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0