Lördag? Neej fredag

Det känns som att det är lördag idag men blir lila glad varje gång jag kommer på att det bara är fredag :) impulsiv som jag är så drog jag till stan igår och köpte ett bord med 6 stolar, utan att ens tänka på hur jag skulle få in det i bilen men när man skruvade bort benen så blev det perfekt! Empan hjälpte till och det har aldrig funkat annars! Bästa tjejen <3

Men varför ska allt gå så bra? Vände bordet för att skruva fast benen och ja nu ligger det där, tungt så inihelvete är det så klarar det aldrig själv! Men Bella kommer och hjälper mig om ett tag, det är ju så skönt att ha en hjälpsam granne :) och underbart att ha hjälpsamma vänner! Massor av tack till er!

Imorgon väntas jobb med mamma! Får se hur det går mer tummen :) men det går nog bra ska ni se!

Nu ligger jag i sängen och kollar på skidorna! Är det inte underbart så säg! Men går inte lika underbart för grabbarna men jag hejjar glatt från Brynäs!

Puss
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0