Lyckan är total

Ja hörni !! Jag är såå jävla glad just nu! Jag har som mål att få på mig chinosarna som jag berättade om! MEN.. Jag köpte ett par byxor förra sommaren och kunde inte ha dom men bestämde mig för att behålla dom ändå för att dom var så billiga! Idag var det deras tur att sättas på prov. Och ja nu sitter även dom PERFEKT :D så dom ska jag ja på jobbet imorgon :) ni kan aldrig förstå denna lycka! Nu strävar vi mot dom andra chinosarna :)
GO HARD OR GO HOME :D

Bara därför så sprang jag 30 min ikväll ;) första löpningen på länge och den gick bara sååå bra!

Puss från en lycklig Fannie :)
/Fannie


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va kul fannie

2013-03-02 @ 18:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0