Mar. 12, 2013

Värsta dagen i mitt liv måste det här ha varit... Vaknade upp med en oro i kroppen, fick min tvättmaskin levererad hit och jag satte igång med städning i lägenheten, åkte till empan och umgicks med henne och sen kommer huvudvärken från helvete.. Sen börjar feber, kramper, synbortfall och yrsel. Har legat nerbäddad hela kvällen och kunde inte ens resa mig för att göra mat, därför ställde bästa empan upp och åkte och köpte mat åt mig och kom hit med! Du är bäst Emelie <3 efter lite Ipren så mår jag lite bättre och ska snart försöka sova och hoppas inte jag vaknar och mår lika dåligt imorgon för då väntas sjukhusbesök med tummen...

Puss
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0