Mar. 23, 2013

I fredags bestämde jag mig för att jag ville ha en ny telefon för att min har varit trasig sen i oktober så jag ringde och skulle säga upp det jag har men fick ett bra erbjudande så nu början av veckan troligen måndag så blir jag ägare av en iPhone 5 :) myyyycket skönt! Inte Kunnat ringa från eller till min telefon sen oktober så nu känns det bra att det är löst!

Imorgon är det tacos hos flisan och ska fira henne för hon blir 20 på måndag, då det även blir lite bowling? Iaf någon öl på Interpool! Sen på torsdag smäller det till och det blir en utgång och fullt öööös!! Ska ge henne 2 bra presenter ;) hon kommer bli sååå glad!!


Nu måste jag sova! Gym imorgon på dagen :)

Puss
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0