En förklaring

Ja, nu ska jag förklara varför allt är så upp och ner på denna blogg.
Jag är mamma och pappas lilla flicka, har alltid varit och kommer alltid att vara. Jag har alltid sett min framtid hemma i Ockelbo eller Gävle,nära mamma och pappa. Jag behöver dom hela tiden i mitt liv så jag kan verkligen inte bo långt ifrån dom.
Nu är min hund dålig och jag är 20 mil ifrån honom och det känns förjävligt! Jag vill bara hem till honom och pussa på honom för att jag är livrädd att mista honom. Samtidigt är jag glad att jag tagit den här chansen att flyttat till Sthlm och säsongsjobbar denna sommar. Har det otroligt bra här borta, roligt jobb, bra kollegor, bra jobbtider och det känns som att jag växer i mig själv! MEN samtidigt är det något som drar i mig och gör att jag längtar hem. Men jag ska fullfölja detta så är det bara.


Puss
/Fannie


Kommentarer
Postat av: Faster

Puss gumman det här klarar du. Detta är en jättebra grej. Mor och far finns alltid där för dig, vad än du är. Lufsen finns alltid med dig hur det än blir.

2013-05-10 @ 12:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0