May. 02, 2013

Tröööööööött,
Ja så känner jag mig just nu!
Jobbade visserligen bara 12-18,30 men det var mycket att ta in idag! Kört kassan hela dagen så huvudet måste få bearbeta det här över natten så tar vi nya tag imorgon. Jobbar 9-19 imorgon men det är after workare som kommer på eftermiddagen så jag antar att vi kommer vara kvar längre men det här är så roligt så det gör absolut ingenting :) känner att det här kommer jag njuta av i sommar. Jobba jobba joooobba. Tjäna pengar på ett roligt sätt! Kan det bli bättre? Tror inte de!

Idag fick vi med oss hem riktigt fint black angus kött från jobbet som mika tyckte vi skulle provsmaka så det blev fin middag på duvnäs-udde idag med ett glas vin till det :)
Klockan är nio men min kropp känner att det är sovdags snart! En film på det här sen är det godnatt :)

Puss
/Fannie


Kommentarer
Postat av: Faster

Kram på dig, jobba jobba

2013-05-03 @ 08:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0