May. 10, 2013

Ja ska man bli lite positiv kanske?
Gjorde min första stängning helt själv precis nu! Gick riktigt bra skulle jag vilka säga. Var inte så mycket folk så det gick fort att klappa ihop allt! Men man kommer väl på något man glömt ändå när man kommer hem. Som tur är så kommer Securitas dit efter oss och kollar all låsning men jag har larmat och fixat allt. Jobb imorgon 10-17, söndag 12-19 (stängning) sedan lite fest för Viktor som slutar och måndag jobbat jag 13-21 som det ser ut sen ledig tisdag vilken behövs när man mår som en påse skit...
Krya på dig lufsen, jag älskar dig av hela mitt hjärta och du är min skatt!

Nu ska jag hem och sova!!!!!!

Puss
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0