May. 12, 2013

Idag har varit en dag med blandade känslor men fortfarande bra. Som ni har förstått så har jag varit deppig länge och jag kan erkänna att det är fler dagar jag tänker på att bryta det här och åka hem än att stanna men ändå överväger det att stanna pga att jag behöver detta. Jag behöver det här för att växa i mig själv. Jag var inställd på att jag skulle förlora min hund men ändå så har han varit det bästa som hänt mig sen jag var 7 år. Men jag försöker se alla dom bra stunderna vi haft tsm och sluta tänka på allt det tråkiga. Vi alla i familjen har vetat att den dagen då vi förlorar honom en dag kommer men ingen kan föreställa sig hur det kommer vara. Men vi hoppas att du är med oss ett tag till och att jag får träffa dig när jag kommer hem på marknaden för det skulle betyda så mycket för mig.

Nu slutar vi deppa och sover några timmar och laddar för ett jobbpass och efter det avslutningsfest för viktor som slutar hos oss på onsdag.



Godnatt puss
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0