May. 16, 2013

Ja som ni kanske redan vet så blev det ambulans för mig igår. Raka vägen till Södersjukhuset för att ta massa prover! Anledningen var att jag var hemma och var sjuk och hade varit till Nacka sjukhus på dagen och fick hostmedicin men när jag gick ut bara utanför dörren för att sängen började bli tråkig så kände jag att något hände så jag gick in och sen svimmade jag och vaknade till och sen svimmade igen! Efter det låg jag i ambulansen påväg till sjukhuset. Väl framme så pumpade dom in massa saker i mig samtidigt som dom tog massa prover och det dom trodde sen var att jag hade en propp i lungan... Mina söta sambos kom förbi efter jobbet för att se hur jag mådde och var kvar till halv 12 medan jag låg kvar och lyssnade på alla sjuka människor och väntade på svar!
Provsvaren var rätt okej så de ville utesluta proppen men jag skulle vara uppmärksam nu vad som händer så de inte är nått. Men jag har iaf troligen hostat av massa saker i ryggen därav smärtan. Nu ska jag vila hela dagen och jag är fruktansvärt hungrig på maaaat!!!!

Puss
/Fannie


Kommentarer
Postat av: Faster

Krya på dig kram

2013-05-17 @ 06:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0