May. 20, 2013

Vilka jävla dagar...

Inbrott på jobbet, tjuvar på gården, ambulans till sös och brandlarmet gick igår för vi skulle laga mat... Som tur var så kom inte brandkåren för då hade vi avverkat allt inom SOS.. Men larmcentralen ringde för de såg att larmet gått och grabbarna på övervåningen sa att det var lugnt. Tjejerna skulle bara laga mat :p

Stängde idag på jobbet och sa tusen gånger till mika att något var fel i kroppen för jag glömde saker och var virrig, mycket riktigt när jag larmat och gått till tåget så kommer jag på att jag glömt att låsa in pengarna så det var bara att traska tillbaka, larma och låsa upp alla tusen dörrar och ska lägga in pengarna.. MEN. Det visade sig att jag av automatik redan lagt in pengarna så jag hade ju inte behövt gått tillbaka.. Ibland blir jag less på mig själv. Men som sagt, huvudet klev aldrig ur sängen imorse... Väl hemma så har jag fått världens hosta igen så jag hostar sönder det jag redan hostat av i ryggen och tycker att hostmedicin vore bra. Ställde mig i duschen och känner att något är fel. (Samma känsla som på jobbet) och jag kliver ur och kräks som ett svin.. Så nu ligger jag nerbäddad i sängen och ska försöka sova för att vakna upp och ha en bättre dag imorgon än denna...

Långt samtal med Jossan idag också och det behövdes! Värmer i hjärtat att höra hennes röst :)


Puss och godnatt
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0