Underbara lediga dag

jävla ledig idag! Varit på restaurangen och fått lite mat i magen. Mycket gott! Idag ska vi städa husvagnen för vi kommer ju inte hinna det i veckan. Ska jobba dessa 3 dagar troligen både öppning och stängning fick jag reda på. Men köra 10 timmars i tre dagar har jag inte emot! Behöver verkligen det nu eftersom jag slutar innan månadens slut :) pengar pengar :) 

Som kanske vissa märkt där hemma så har jag varit dålig på att höra av mig men jag har verkligen inte haft tid! Så fort jag är ledig så finns det tusen saker jag måste göra! Men vi syns ju snart och det är roligare att träffas än att prata i telefon :) 

Hunnit beställt hem lite smink saker idag också från elf ;) så billigt så det är det värt! 

Nu ska det städas
Puss
/Fannie 

Ligan för veckans jobb! Chefen och jag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0